Родина – Школа – Дитина
Національно-патріотичне виховання- діяльність, спрямована на формування у вихованців почуття доброго
відношення до Батьківщини та до представників спільної культури або країни.
Таке виховання включатиме розвиток любові до батьківщини, національної
самосвідомості й гідності; дбайливе ставлення до рідної мови, культури,
традицій; відповідальність за природу рідної країни; потребу зробити свій
внесок у долю батьківщини; інтерес до міжнаціонального спілкування; прагнення
праці на благо рідної країни, її народу. Має застосовування як у сім'ї та
школі, так і в державних і громадських організаціях, засновуючись на
впевненості в позитивному ефекті такого ж відношення.
Ланцюжок "родина – школа – дитина"
не повинен розриватися
Два духовних центри у дитини – батько і мати.
Батько – основа, базис, благополуччя. Мати – домашній затишок, добробут,
виховання, тепло і ласка, ніжність. Саме в родині для дитини починається та
відкривається світ: перший крок, перше слово, поняття про добро і зло, поняття
"що таке гарно і що таке погано". Школа – порадник, друг,
помічник, духовний наставник і провідник у світ дорослих. Школа розвиває і
формує особистість, це великий моральний скульптор і механік, що запускає в
людині важелі самовиховання та само удосконалення. Тому родина і школа
нероздільні.
Національно-патріотичне виховання- діяльність, спрямована на формування у вихованців почуття доброго
відношення до Батьківщини та до представників спільної культури або країни.
Таке виховання включатиме розвиток любові до батьківщини, національної
самосвідомості й гідності; дбайливе ставлення до рідної мови, культури,
традицій; відповідальність за природу рідної країни; потребу зробити свій
внесок у долю батьківщини; інтерес до міжнаціонального спілкування; прагнення
праці на благо рідної країни, її народу. Має застосовування як у сім'ї та
школі, так і в державних і громадських організаціях, засновуючись на
впевненості в позитивному ефекті такого ж відношення.
Ланцюжок "родина – школа – дитина"
не повинен розриватися
Два духовних центри у дитини – батько і мати.
Батько – основа, базис, благополуччя. Мати – домашній затишок, добробут,
виховання, тепло і ласка, ніжність. Саме в родині для дитини починається та
відкривається світ: перший крок, перше слово, поняття про добро і зло, поняття
"що таке гарно і що таке погано". Школа – порадник, друг,
помічник, духовний наставник і провідник у світ дорослих. Школа розвиває і
формує особистість, це великий моральний скульптор і механік, що запускає в
людині важелі самовиховання та само удосконалення. Тому родина і школа
нероздільні.
"Видатні особистості нашого краю".Бурко Євген Володимирович"
Напрями
співпраці та взаємодії з батьками учнів щодо реалізації
національно-патріотичного виховання.
·
проведення
безпосередньої роботи з дітьми: індивідуальної (наставництво, шефство),
групової (керівництво гуртком за інтересами);
·
надання
організаційної допомоги вчителю: наприклад, сприяння в проведенні екскурсій
(надання транспорту, забезпечення путівками), організація зустрічей з цікавими
людьми, комплектування класної бібліотеки, клубу аматорів книги тощо;
·
участі у зміцненні матеріальної бази
школи, вирішенні господарських питань (допомога в обладнанні кабінетів,
виготовлення обладнання, приладів, ремонт школи тощо).
участь батьків у класних
батьківських зборах, лекціях, бесідах, конференціях, сімейних свята
Напрями
співпраці та взаємодії з батьками учнів щодо реалізації
національно-патріотичного виховання.
Нормативно-правова база з питань національно-патріотичного виховання
Концепція національно-патріотичного вихованняУказ Президента України №580/2015 "Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки"
Розпорядження КМУ від 18.10.2017 №743-р "Про затвердження плану дій щодо реалізації
Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2017-2020 роки
Лист МОН України від 19.09.2017 № 1/9-505 "Про відзначення Дня захисника України"
РАЙОННА ПРОГРАМА національно-патріотичного виховання дітей та молоді на період до 2020 року
Немає коментарів:
Дописати коментар